2012. július 20., péntek

Kozmetikus lettem

Befejezödőt a két éves kozmetika képzés és sikerült mind a három vizsgám. Habár a diplomámat csak jövő hónapban fogom megkapni, de büszkén jelenthetem, hogy kozmetikus lettem.  
Két bejegyzést tervezek az egyikben be fogom mutatni a tengerész stilusú manikűr elkészitését. Egyrészt, mert a keresési statisztikák azt mutatják, hogy sokan szeretnék megtudni, hogy hogyan tudják elkésziteni, másrészt meg, mert nálunk itt Romániában jövő hónap közepén van a tengerészek ünnepe, amikor gyönyörű bemutatókat és ünnepélyeket láthatnak azok akik ellátogatnak a Fekete- tenger partjára. Ilyenkor jövünk rá igazán, hogy mekora értékkel rendelkezünk, egy tenger parttal. 
A másik bejegyzésben pedig szeretnék egy Gabrini alapozó tesztet bemutatni, mert én ezt a márkájú alapozót használom, de nem találtam sem a krémmánián, sem a keresőben tesztet róla és a blogom egyik célkitűzése bemutatni, hogy az olcsóbb termékek is lehetnek minőségiek igy eről az alapozóról fogok irni. Ha ötleteitek, kérdéseitek vanak azt szivesen várom az infonoitaska@gmail.com e-mail cimre.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése