2012. július 3., kedd

Outfit

Most egy olyan outfitet hoztam, ami csak olyan ruha darabokból áll, amiket ajándékba kaptam (véletlenül sikerült igy). Ezt a szombaton viseltem, amikor napozni mentünk a barátnőmmel.


( A kép klikre nő) 

Nézétek el nekem, hogy milyen arcot vágtam, de még reggel volt. A cica nadrág nem tartozik a kedvenc ruha darabjaim közé, de az tény, hogy ehez a blúzhoz az talál. A lábamba balerin volt aminek az orán virág volt, sajnos nem látszik rendesen a fű miatt. 


A nyaklánc Lara Műhelye azaz saját készités, a karkötőt pedig egy Parajdi nyaralás alkalmával vettük. A blúzot most kaptam születésnapomra nagynénémtől, az ővet és  a cipőt is tőle kaptam pár éve. A nadrág is születésnapi ajándék nagytatámtól.


2 megjegyzés:

Unknown írta...

díjat kaptál tőlem :)
http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/dijat-kaptam-szemelyes-like-tag.html

Lara írta...

Köszönöm szépen. :)

Megjegyzés küldése